czwartek, 12 grudnia 2013

Już niedługo semi! ♥

Za kilka dni czeka nas seminarium z Patką! Od dwóch lat moim największym marzeniem jest spotkanie Patrycji na żywo... Widziałam ją kilka razy na DCDC, jednak chciałabym z nią wymienić kilka słów. W pierwszy dzień semi (sobota) chcemy podszkolić się głównie z obedience. Wyrobić Sorinową motywację chodzenia przy nodze, nauczyć się zmieniać pozycje tak błyskawicznie jak Zołczak i reagować na polecenia z Madlenkowym speed'em . Drugi dzień (niedziela) chcemy spędzić na sztuczkowaniu. Mam maaasę pytań, ale kto pyta- nie błądzi :) Może pojawi się nowy filmik (ogarnęłam w końcu MovieMaker na moim laptopie) z oczekiwanym progressem :) i oczywiście duuużo nowych zdjęć!!! Jesteśmy już zaopatrzone w przysmaki. Tym razem stawiamy na Let's Bite Chicken Chips, Chicken Breast i Duck Sticks. Naszym faworytem są jednak te pierwsze :) 

Jednym słowem: 
Czeka nas kolejny weekend wcinania smaków i wpajania wiedzy do Borderowej mózgo-czachy :) 

Wygrałam ostatnio konkurs w Psiastkarni Pookies Cookies. 4 opakowania psiastek z zimowej kolekcji. Powinny przyjść jutro lub w przyszłym tygodniu. Wystawimy recenzję na ich temat. Moim zdaniem zdecydowanie lepiej szkoli się na "mokrych" smakach, ale ciacha będę dawać za jakieś prostsze komendy. 

Po naszym (ja+Coda) powrocie od Zuzi przy wejściu do ogrodu powitał nas głośny pisk Lady. Dziewczyny nie widziały się tylko 2 dni, a ich radość była nie do opisania. Było wąchanie, całowanie, zabawa, gonitwa, z następnie zmęczone położyły się razem na jednym posłaniu zasnęły. Byłam pod ogromnym wrażeniem!

a tu łapcie papisia ;3








7 komentarzy:

  1. Super, że jedziecie na semi z Patką :) czekamy na relacje!
    Tak to prawda, lepiej się szkoli na mokre jedzonko, bo pies szybciej to wciąga i czeka na kolejne zadanie, a nie gryzie jak, np. suchą karme :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, zazdroszczę, trening z Patrycją to i również moje marzenie, życzę wam wspaniałego weekendu! I czekam na obowiązkową recenzję semi! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będzie. Pojawi się relacja i fotorelacja :)

      Usuń
  3. No to super wiadomość na pewno będzie wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na mase zdjęć! :)
    Ale wam super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje psiaki też się tak cieszą na swój widok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne masz psiaki. Podoba mi się twój blog.
    Zapraszam do mnie :)
    http://mojpsiprzyjaciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń