poniedziałek, 15 września 2014

Reaktywacja!

Wieje pustkami...
Trzeba to nadrobić!
 
Na początku chciałabym przeprosić zacną sumę 84 obserwatorów i również ludzi, którzy wpadają tu sporadycznie za moją czteromiesięczną nieobecność. Owe zaniedbanie bloga było spowodowane "walką" o lepsze oceny pod koniec ostatniej klasy gimnazjum, cudownym miesiącem spędzonym w Annówce, oraz przeprowadzką do... o tym później :)
 
Dlaczego reaktywacja? Przecież po tak długiej nieobecności można było wszystko zamknąć i dalej beztrosko pląsać przez życie. Nie... Zbyt wiele dla mnie znaczycie! Cudowny jest fakt, że pamiętacie o blogu, piszecie do mnie, daliście mi motywację do napisania tego postu i powrotu tutaj, a jak wiadomo powroty nie są łatwe. Zwłaszcza jeśli jest multum informacji na temat Cody, które musiałabym tutaj umieścić byście mogli być na bieżąco.
 
Maluch już nie jest maluchem, ma już swoje 14 miesięcy. Roczek obchodziła w dzień moich urodzin (1 lipca) w magicznej Annówce. Tak, tak właśnie tam. Najlepsze urodziny jakie mogłyśmy mieć, w gronie osób, które są dla mnie bardzo cenne.
 
W najbliższym czasie planuję wstawić post podsumowywujący nasze wakacje pełne agility, frisbee, z małą nutką tropienia. Szykujcie się na dużą dawkę zdjęć i kilka filmików.
 
Wystukałam, co wystukać chciałam.
 
Póki co musicie nacieszyć się przyczajką :3
 
OFICJALNIE OŚWIADCZAM WIELKI POWRÓT !
 


19 komentarzy:

  1. super, że reaktywujesz bloga, sama go ostatnio znalazłam całkiem przypadkiem i trochę poczytałam :D czekamy na filmiki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się z Waszej reaktywacji i czekam na kolejny post! I koniecznie więcej fot twojego bordera! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu pierwszy raz i trochę poczytałam :) Ciekawy blog, czekam na nowy wpis ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. CZEKAMY NA NOWOŚCI !
    Zapraszamy na nowo otwartego bloga - borderomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. CZEKAMY NA NOWOŚCI !
    Zapraszamy na nowo otwartego bloga - borderomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie!! Czekam na kolejne posty!
    Pozdrawiamy http://terrier-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W trakim razie czekamy na jakieś świeże nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że się reaktywujecie ;) Czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć. Siedzę tu już od dobrych kilku miesięcy i tak czekam na kolejne posty, że czasem wchodzę nawet 3 razy dziennie z nadzieją, że to właśnie teraz przeczytam nowego posta. Od kilku dni też prowadzę bloga o BC i wiem, że aby napisać dobrą notkę trzeba czasu. Potrafisz trzymać ludzi w napięciu. Codziennie myślę sobie ,,jak tam Coda, jaka przeprowadzka? ''. Mam nadzieję, że już nie długo będziesz zmniejszyć i dasz nam wszystkim odpowiedź. Oby ten komentarz dodał Ci motywacji do dalszego pisania. :)
    Pozdrawiam. Magda i Nadi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do zabawy - zostaliście nominowani!
    http://enzo-bc.blogspot.com/2015/01/lba-czyli-zote-mysli-z-podstawowki-d.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudne pieski. Zapraszam na mojego bloga http://podazac--za--psia--lapa.blogspot.com wpadnij , skomentuj i zaobserwuj ! Z góry dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie ta wasza reaktywacja? :D czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie!? Czekamy z niecierpliwością na nowe posty! :)
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. halo, halo :cc

    OdpowiedzUsuń
  16. Tęsknimy i czekamy na nowe notki. Gdzie jesteście? :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie prowadzony blog, ciekawy :) zapraszam do siebie, dopiero zaczynam! :)
    mywindreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wciąż czekamy ;)

    OdpowiedzUsuń