niedziela, 15 września 2013

Cześć Bloggersi ;3

Witam Was na moim blogu!
Blog będzie poświęcony mojemu Borderkowi - Codzie, ale będą rownież wzmianki o spanielce- Lady.

Coda jest suczką rasy Border Collie. Jutro skończy 11 tygodni. Jest to sunia z metryką. Jej oficjalne imię to TIARA FLYING High Above the Sky.

Lady jest suczką rasy Cocker Spaniel Angielski. Ma 6 lat. Nie jest rodowodowa, ale nie przeszkadza nam to w życiu codziennym :) 

Postaram się wrzucać posty regularnie. Pojawią się tu filmiki i zdjęcia. 

Może ja też powinnam się przedstawić? Hmmm... Więc mam na imię Natalia. Mam 15 lat. Odkąd pamiętam zawsze interesowałam się kynologią. Mam marzenia, dążę do ich spełnienia. W przyszłości chciałabym zostać behawiorystą, zoopsychologiem lub kimkolwiek byleby mieć kontakt z psami. Jest to moja pasja. Aktualnie skupiam się na szkoleniu Lady i Cody. 

A oto moje kochane mordki: 

Lady:
 Coda:
P.S: Tak na serio to Coda nie ma takich uszu jak na zdjęciu. Te stojące radarki to efekt biegu ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz