sobota, 19 października 2013

Moda niżej wypisana, przeznaczona dla psa i jego pana ♥

Dziś poruszę dość kontrowersyjny temat wśród psiarzy, gdyż jedni sądzą iż najważniejszy jest wygląd psa i właściciela, a inni że wygoda. Ja zdecydowanie należę do tych wygodnych :) W sunie nigdy nie przywiązuję wagi do tego co noszę, ważne by dobrze pracowałoby mi się z psem. Nie mówię tu o codziennej pielęgnacji tj. szczotkowanie, czy inne obowiązkowe rzeczy. 

Jedziemy od góry :)

  • Więc włosy powinny być związane, by utrzymywać z psem kontakt wzrokowy.
  • T-shirt- nie ma znaczenia, ja ostatnio zakupiłam przez internet na prawdę cudowne koszulki z borderowymi elementami. Są niesamowicie wygodne, mają genialny materiał:





  • Spodnie... Ja osobiście mam bojówki, które są bardzo praktyczne. Mają 4 duże kieszenie na przysmaki, telefon itp. Są dość grube, więc nie czuć, gdy pies z dłuższymi pazurami nas obskoczy. Niektórzy wolą spodnie z dresu, jednak ja zdecydowanie polecam bojówki.

  • Buty to już wasza spawa, byle pełne, nie klapki, nie szpilki, nie koturny, nie obcasy. Ja używam wysokich butów, które usztywniają moją felerną kostkę, ale one ciut ograniczają ruchy.

Z takim ekwipunkiem życzę wszystkim MIŁEJ TRESURY!! : *



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz