niedziela, 13 października 2013

Wystawowo ♥

Przepraszam Was, iż tak długo nic nie pisałam, ale nie było kiedy. W tygodniu nie specjalnie mam czas, a w zeszły weekend byłyśmy na wystawie z Codulczakiem. 

Więc sprawozdanie czas zacząć!!
Wstałyśmy o 5:00, był spacerek, śniadanko, później znów spacerek. Spakowaliśmy się do auta i pojechaliśmy do Rybnika. Dużo stresu, dużo psów i dużo czekania. Miałam wystawiać małą na ringu nr 1, ale okazało się, iż sędzina z ringu nr 1 nie ma papierów na ocenianie Bordusiów, więc przeszliśmy wraz z innymi psio-ludzkimi istotami na ring nr 12. Zostaliśmy ocenieni o 12:30.  Pierwsza wystawa, pierwsza lokata i ocena Wybitnie Obiecująca!! :) 
Tu w czasie oceny :

A tu moje kochanie wypoczywa:

Na wystawie było multum PRZEŚLICZNYCH psiaków. Oto kilka z nich:

Z językiem... Czemu nie? :)


Śliczny chart rosyjski ♥


Kolejny chart, tym razem greyhound


"Jestem boskim buldogiem"


Szanowna panna podbiła serce sędziego


Za to ten maluch podbił moje serce ♥


 Cudowny Wilczarz Irlandzki ♥


Ten maluch ma minę jakby był tu za karę :)


Dziwny dialog usłyszany na wystawie:
- Jaki dorodny, duży leonberger. Panie, ile on ma lat? 3? 4?
- Proszę pana, to jeszcze szczenię... 
Gościu otworzył usta najszerzej jak potrafił i powiedział kilka słów, których tu nie opublikuję :D


Wyżeł weimarski ♥


Ulubieniec mego chłopaka: Cane Corso ♥


I psisko, które uwiodło mnie najbardziej:

Corgi o umaszczeniu blue-merle z mistycznymi niebieskimi paczadełkami ♥♥♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz